پشم سنگ آسیا

فروش پشم سنگ آسیا

پشم سنگ آسیا

فروش پشم سنگ آسیا

فروش پشم سنگ انواع عایق حرارتی در اصفهان با قیمت عالی

  • ۰
  • ۰

پشم سنگ پتویی

ایزوبلانکت پشم سنگ پتویی دوخته شده  (Isoblanket sewn blanket rock wool) یکی دیگر از محصولات شرکت پشم سنگ آسیا که به صورت پتویی و یا رول شده  تولید می شود و بعضا به آن پشم سنگ لحافی هم گفته می شود.

 

پشم سنگ خام پس از انسجام الیاف با سیم نسوز به توری سیمی گالوانیزه با چشمه های شش ضلعی دوخته شده و در شکل های مختلف تولید و استفاده می شود. این محصول تحمل دمای حرارتی بالایی دارد که متجاوز از ۷۵۰ درجه سانتیگراد می باشد. عایق پتویی دوخته شده که از طریق عملیات دوخت صورت گرفته و با روکش هایی از جنسی توری سیمی، کاغذ کرافت، فویل آلومینیوم، کاغذ آلومینیوم مسلح و پارچه نسوز پوشش داده می شود از این رو ارتقاء مقاومت کششی و خمشی زیادی را دارا می باشد.

پشم سنگ پتویی به طور گسترده در ساختمان های عمومی، تجاری و مسکونی و همچنین کارخانه های صنعتی، برای کاربردهایی مانند سقف، دیوار خارجی، دیوار جداکننده و کف شناور برای محافظت در برابر آتش، عایق حرارتی، کنترل صوتی و کنترل تراکم استفاده می شود. از دیگر محصولات تولیدی شرکت پشم سنگ آسیا می توان به فنوفلت و فنو پانل نیز اشاره کرد.

 

خرید پشم سنگ

خرید پشم سنگ با قیمت عالی از کارخانه پشم سنگ در اصفهان تولیدکننده انواع عایق های صوتی و حرارتی از قبیل پشم سنگ فنوفلت، فنوپانل، ایزوترم، ایزوبلانکت و ایزوپایپ

تهیه پشم سنگ از یک مرجع مطمئن و معتبر باعث اطمینان از کیفیت و کارایی آن می گردد. بنابراین، در صورتی

که بهترین عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ را می خواهید، بهتر است به دنبال بهترین فروشندگان باشید.

سایت نیرم یکی از بهترین و معتبرترین  توزیع کنندگان انواع پشم سنگ با کیفیت است

برای خرید پشم سنگ با کیفیت و قیمت تخفیف دار به شماره تماس 09138699984 تماس بگیرید ارسال به سراسر ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی